Polityka Reklamacji

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości i w pełni spełniały oczekiwania Klientów. Jeżeli jednak wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, umożliwiamy złożenie reklamacji zgodnie z poniższymi zasadami.

1. Podstawa prawna

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego oraz ustawą o prawach konsumenta. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności towaru z umową lub wystąpienia wady fizycznej.

2. Termin zgłoszenia reklamacji

Reklamacje można zgłaszać w terminie do 2 lat od daty otrzymania produktu, pod warunkiem, że wada nie powstała na skutek nieprawidłowego użytkowania.

3. Jak złożyć reklamację

Aby złożyć reklamację, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: biuro@drew-mix.pl, zawierającego:

  • imię i nazwisko zamawiającego,

  • numer zamówienia lub faktury,

  • dokładny opis wady,

  • zdjęcia przedstawiające uszkodzenie lub nieprawidłowość,

  • preferowaną formę rozwiązania (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot).

4. Rozpatrzenie reklamacji

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania pełnego zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, poinformujemy o dalszym postępowaniu – np. wysyłce nowego produktu, naprawie lub zwrocie środków.

5. Przypadki nieobjęte reklamacją

Reklamacji nie podlegają wady powstałe w wyniku:

  • naturalnego zużycia materiału,

  • niewłaściwego montażu (jeśli był wykonywany przez klienta),

  • nieprawidłowego użytkowania (np. kontaktu z wodą, środkami chemicznymi),

  • uszkodzeń mechanicznych powstałych po odbiorze produktu.

6. Dodatkowe informacje

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Z chęcią pomożemy i doradzimy najlepsze rozwiązanie.